Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts
Wij stellen het op prijs wanneer u ontevreden bent, dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen dit voor u op te lossen.
U kunt een afspraak maken met uw huisarts.

Klachtenfunctionaris 
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U kunt deze klachtenfunctionaris bereiken op telefoonnummer  088 0229191.

Geschilleninstantie huisartsenzorg
Als u er met uw huisarts én met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat voltallig uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend.

Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl

praktijk

Contactgegevens

Huisartsenpraktijk Rhoon dorp
Verdistraat 2, 3161 RK Rhoon
Telefoonnummer: 010-501 52 39
E-mail: assistente@praktijkrhoondorp.nl

Afspraak maken

Tussen 08.00 en 10.00 uur ’s ochtends
Telefoonnummer: 010-501 52 39

Spoed

Voor spoedgevallen kunt u altijd terecht!!

Overdag
Bij een spoedgeval belt u de praktijk : 010-5015239
Of bij zeer dringende spoed keuze-optie 1:
Spoedlijn: 010-5015239 keuze 1

Na 17.00 uur, in het weekend en op feestdagen
U kunt dan terecht bij:

Huisartsenpost Rotterdam Zuid
Maasstadweg 59 Rotterdam
Telefoon: 010-2909888

Let op: vooraf eerst bellen.